Duktiga Bea

publicerat i Allmänt;
Jag klarade  provet så nu slipper jag sitta & plugga varje dag . Äntligen känner man sig " fri " från problem & läsning. Har precis kommit ner från stallet red Isabell i ca : 40 minuter & det gick bra bara att hon är väldigt stark i högersidan men det är något man får jobba med.
Nu så ska jag äta & sedan åka in till Bella & Max hälsa på :) vad har ni gjort / ska göra ikväll ?

jag har faktiskt dagens outfit på min kamera men har inte lagt in bilderna på datorn än & jag vet inte riktigt om jag hinner det innan jag ska åka . vi får se & håll utkik .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

vad var det för prov du gjorde? Har funderat på det ett tag.. Ta hand om dig :)

2:a kommentar, skriven , av Therèse:

Ha en bra kväll Bea :)

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

Vad är det för prov du har gjort ?
Grattis :)

4:e kommentar, skriven , av LW:

Grattis!

5:e kommentar, skriven , av Lina:

det tycker jag låter som en underbar ide :)
vi åker till tunisien i dag, men när jag kommer hem våra skitroligt :) Då kan ju Bea och Max också följa med :P

6:e kommentar, skriven , av my:

grattis till provet:)!

Kommentera inlägget här :