huset

publicerat i Allmänt;
   image1439

såhär kommer vårat hus se ut när det är färdigbyggt . Bilden är taget från " grannhuset " som redan är färdigt . Bilden är tagen från bilen så det är ju inte sådär jättebra kvalite & ser ni vädret ? Spöregn & blött ? Så var det samma dag som vi skulle åka hem . Fast det var tur att det var sista dagen & inte under veckan som vi var där.Jag har tänkt väldigt mycket under semestern på att jag vill nog flytta utomlands när jag blir äldre & då ska det bli till Spanien, jag vill jobba där & ha ett hus tillsammans med Wiggo såklart . Ja? jag ska nog tamme tusan ta & flytta dit sen om kanske några år måste gå ut skolan först & skaffa mig ett jobb.

Jag är super duper trött så ska bädda min säng & krypa ner där , man vet ju aldrig hur länge man får sova imorgon bitti . Jag kommer självklart med uppdateringar imorgon också men jag vet inte riktigt när , får se om det är fint väder då blir det bara till att steka ;D
GOD NATT !

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Jag flyttar gärna med (a)!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

är det bara erat hus? eller har ni massa lägenheter som ni ska hyra ut?

3:e kommentar, skriven , av fRIDA:

shit va stort! fint :)!

Kommentera inlägget här :