Jag hann .

publicerat i Allmänt;
Jag hinner slänga in ett litet kort inlägg här. Vi åker runt kl 15 ( tror jag ) med planet från Nyköping & ska väl vara framme runt kl 19 tror jag att mamma sa. Vi har ju hyrt bil där nere så vi ska in åka någon jäkla galen taxi som tur är haha ! ;D Jag har som sagt kameran med mig .
Nej nu måste jag fortsätta packa ner det sista & så måste jag hinna färga mina ögonfransar också ? Hur jag ska hinna med det är väl en annan femma ! :P Jag hoppas ni kommer att ha det underbart & kommer tillbaka hit på fredag 9/4 ? då jag är hemma igen iallafall eller SKA vara hemma . HEJ DÅ IGEN SVERIGE & UNDERBARA NI!

image1412

Nu drar vi ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Ha en underbar resa :) Själv åker man till Göteborg över dagen, inte alls lika härligt som spanien :P

2:a kommentar, skriven , av Carro:

Ha det toppen i Spanien nu :) sola,bada och bara koppla av nu :)
Väldigt söt bild på er :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha det så bra! :) och njut nu! :D

4:e kommentar, skriven , av Valentina:

Ha det superkul nu och sola massor åt mig! ;)
Pussar&Kramar

5:e kommentar, skriven , av jonna - en sån där:

HEJDÅ SNYGGINGAR!!!! Jag och Ludde saknar er redan, ha det kalaaas! PUSS & KRAM!

6:e kommentar, skriven , av Melinda:

Hoppas ni kommer ha det toppen :D

7:e kommentar, skriven , av Netteh:

Så söt wiggo e :)
ha det underbart utomlands och skydda nu wiggo från den starka solen !
:D
ciao ^^

8:e kommentar, skriven , av karolina:

åh tack :) ha det så underbart ljuvt i spanien nu =) kramar från oss

9:e kommentar, skriven , av frida:

Hejdå ! ha en jätte trevlig resa o ha roligt!! :D

10:e kommentar, skriven , av :):

hej, så så himla kul utomlands, jag kommer sakna din blogg jätte mycket jag är helt beroende utav den och önskar du hade en dator med dig. Ha så kul nu
!!

11:e kommentar, skriven , av Mika:

en sån sötnos!!

Hoppas ni har det underbart i spanien!

12:e kommentar, skriven , av jonna - en sån där:

vad jag saknar din uppdatering Bea, det här kommer bli en tom vecka!
Hoppas ni har det skitbra därborta, med massor av sol! Här är det astråkigt väder så jag funderar på att ta en sista minuten ;)

13:e kommentar, skriven , av elin:

hoppas ni får det underbart bra :D

14:e kommentar, skriven , av sunfryyy:

ha en skön semester :)

15:e kommentar, skriven , av Ellan:

Hoppas ni har det bra! =D

16:e kommentar, skriven , av becca:

Lycka till Bea och ha en bra väl förtjänt semster :)

17:e kommentar, skriven , av Selvina:

Tomt utan dina uppdateringar.. Ha det fint på semestern.

18:e kommentar, skriven , av Anonym:

usch vad tomt det är utan dina uppdateringar :S saknar ditt bloggande :), men hoppas ni har det JÄTTE JÄTTE bra :)

19:e kommentar, skriven , av My:

hoppas att ni får en riktigt bra semester! kommer sakna din blogg under tiden, läser den ofta. :)

20:e kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

gumman, vi saknar er massor! Hoppas ni har det skitfint!

För övrigt har jag bytt blogg för dom på blogg.se klantade till det :(

21:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Hoppas att ni har den skitbra där nere :D

22:e kommentar, skriven , av elin:

hejhopp!
Nu sitter man och väntar på att du ska uppdatera bloggen, men det gör du inte. Sen kommer man på att du är bort rest :) hoppas ni har det bra! :D

23:e kommentar, skriven , av Emelie:

Saknar din blogg! hoppas på att ni har de jättebra i spanien och att vi får se massa fina bilder sen! :)

24:e kommentar, skriven , av bella:

nej nu saknar vi er så nu får ni ta och komma hem så vi får ses :P kul att höra att ni har det bra iaf, du kan ju dra med dig dom där 28 graderna hit haha

25:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Hoppas du haft det super bra där borta men jag har saknat dig och ditt bloggskrivade gått in varje dag och tittat :P :)

26:e kommentar, skriven , av h:

är du inte hemma snart? saknar ditt skrivande :)

27:e kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

åh, idag kommer ni heeeem ! :D

Kommentera inlägget här :