godkväll !

publicerat i Allmänt;

Jag har bara en sak att säga till er anonyma som inte vågar stå för vilka ni är & ber mig att lägga ner min blogg att SLUTA LÄS MIN BLOGG om det är så himla jobbigt ingen har tvingat er att gå in här eller hur ? åh !

Sådärja äntligen åkte Johan ut ur idol vilket jag tyckte var jättebra eftersom jag alltid tyckt att han låter så himla barnslig på rösten, blev väldigt besviken förra gången då det stod mellan han & anna då anna åkte ut istället , usch! Efter idol så kollade vi på filmen " på smällen " som jag började gråta till när jag såg att hon skulle föda barnet , haha larvig man är ibland :) Och nu sitter jag & anton i soffan & glor på filmen " 300 " som jag då inte fattar så mycket utav men men. Vi ska sova här tyckte jag var tvunget att säga haha! Imorgon så ska jag sola här hemma hos mamma & pappa sen tänkte jag färga mina ögonbryn igen eftersom färgen åkt ut .

jag skulle vilja fråga en fråga bara som gäller inom skolan.
Vad ska man göra för att stoppa " värstingar " alltså kriminella & liknande?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av julia :):

svår fråga...

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Låter grymt men döda dom :S Det är ju uppenbarligen något fel i huvudet och man tex våldtar- eller dödar något.

Kommentera inlägget här :