Tisdag

publicerat i Allmänt;
Ledig ifrån skolan idag ganska skönt faktiskt :) Ska snart hämta Wiggo från dagmamman sen så ska vi ner på stan lämna papper till försäkringskassan & sedan träffa en kompis som ska sminka sig på make up store idag & det vill jag se man lär sig ju genom att titta också. Sen så händer väl inte så mycket mer imorgon börjar jag 12.30 & slutar 15 skulle jag tro det är årkurs 9 dagen så alla 9or ska komma & kolla hur vi har det :P  Jahaja, hm vad ska man skriva ? allt går väl bra Anton är på jobbet fast han har skit ont i ryggen lite knäpp tycker jag , var hemma & vila säger jag men nej envis jäkel :P <3
Nej nu ska jag åka & hämta min lilla plutt ....

Ha det finemang ! ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

anton har väl inget jäkla jobb som du skriver hela tiden han praktiserar ju!

Kommentera inlägget här :