Byta ?

publicerat i Allmänt;
Sugen på att byta hårfärg ? OHYEAH ! 
Nu har jag vart det här blonda ett bra tag & nu är det höst igen & man vill ha lite varmare & mörkare färg ? Så känner jag iallafall :) Dock så vet jag inte hur jag ska göra eftersom jag är så pass blond så är det ju inte bara att slänga i en brun färg då det riskeras att bli grönt . Jag var hos en frisör & frågade hon sa att jag skulle slänga i en toning med mycket röda pigment först & sedan kan jag lägga i en brun färg. Men jag tyckte det lät så himla krångligt , haha!:) Mitt hår är väl inte i bästa skick men det är tamme tusan mycket bättre än förut , men jag tänkte vänta med färgningen ett litet tag till .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag hade mycket blont hår förr, men jag tog två färger först som var mellanbruna, med mycket rött i, sen två färger som var mörkbruna. det vart inge grönt alls! Men det beror ju helt och hållet på ditt hår såklart :) Men din mamma var väl duktig på hår så hon kan ju färga det :D

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Mitt hår var nästan krittvitt och jag färgade det och jag har det värsta håret man kan ha hur sltiet som helst :P , det är ingen fara så länge du har färg så att det räcker till hela håret :)

Kommentera inlägget här :