Mätt & hemma.

publicerat i Allmänt;
Kom precis hem igen har vart i stan i lite mer än en timme & pratat med min granne Madde , det var mycket trevligt :)
Tack för det gumman! <3

Nu är jag iaf hemma & har precis käkat sen satt jag mig direkt här igen , haha jag är lite beroende av min blogg nu när jag har möjlighet till att skriva lite. Fast jag funderar faktiskt på att lägga ner den eftersom jag inte kan uppdatera så ofta & det gör att min blogg blir trist ( enligt vissa ) Vad tycker ni , ska jag göra det ?

Har faktiskt inte pratat något alls med min älskling men han håller väl på & åker för fullt nu eftersom att hallen stänger kl 21. Usch vad tråkigt att sova själv i natt & ensamt fast tack & lov har jag ju min lilla älskling här WIGGO <3
Jahaa ,vad ska man säga ? inte mycket faktiskt haha!
Just det tänkte fråga om det är någon som vill ha frågestund ?

Vi kör med det iaf så får vi se om det finns några som vill fråga något , skriv en kommentar i det här inlägget så svarar jag om ca en timme.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elisa:

Nej, det tycker jag du inte ska göra, du bloggar när du hinner punkt slut.

2:a kommentar, skriven , av amelie:

3:e kommentar, skriven , av amelie:

Oj! Jag tycker inte du ska lägga ner bloggen! :)

4:e kommentar, skriven , av Caroline:

jag tycker inte att du ska lägag ner bloggen, det känns lite som du ger upp då. du ska blogga när du vill och känner för det. men ska inte blogga bara för att göra det. keep going. :)

5:e kommentar, skriven , av Caroline:

Varför valde du att döpa honom till Wiggo? (jag tycker det är jättesött)

6:e kommentar, skriven , av Johanna:

Neej, lägg inte ner! Det är kul att läsa din blogg när du väl uppdaterar, spelar ingen roll om det är sällan, finns så många andra bloggare som uppdaterar varje dag, så varför måste alla hinna det?

Så fortsätt !

7:e kommentar, skriven , av Maria:

Nej du ska INTE lägga ner bloggen, jag ÄLSKAR att läsa den! Skriv när du kan och har möjlighet :)

8:e kommentar, skriven , av Sara:

Jag tycker inte att du ska lägga ner din blogg =)

Kommentera inlägget här :