Tuna park

publicerat i Allmänt;

Snart ska vi åka till tuna park & kolla lite jag var där igår också men jag får nog aldrig nog till att gå runt där & glo :)
Just nu sitter jag hemma hos mamma & pappa ska sova här ikväll + att jag ska slänga in bilder ikväll om jag får med mig kameran.

Just det någon sa att Wiggos dagmamma Helen inte alls var bra, men jag tycker att hon är riktigt gullig mot Wiggo så jag tänker bilda min egen uppfattning om henne.

Och jag förstår inte hur folk kan irritera sig så mycket om att jag aldrig uppdaterar i min blogg längre nu syftar jag på kommentaren i inlägget nedan , har jag ingen dator att skriva på så är det faktiskt lite svårt att uppdatera + att jag har ett barn man har inte alls tid med såna saker ibland. Så jag vill inte höra något mer om det .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Hoppas du får en bra dag och kväll! :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja det är ju klart att du skall uppfatta henne på ditt egna sätt utan att lyssna på andra, men en människa kan ha många sidor, tänk på det..

Kommentera inlägget här :