Måndag

publicerat i Allmänt;
Och så är det måndag igen.
Idag så vakna Wiggo kl 7.30 sen åt vi frukost kasta på oss lite kläder & sen skjutsa vi Anton hem till sig för han skulle jobba hemma idag. Jag & Wiggo sitter på mammas & pappas jobb eller Wiggo sover i sin vagn & jag är här :P anledningen till att jag är här är för att jag ska kunna skriva lite i min blogg & för att jag inte vill sitta hemma själv & ha tråkigt , jag går ju som sagt inte i skolan än utan om exakt en månad idag så så börjar jag skolan på " riktigt " . Jag går bara i skolan två gånger i veckan på en lektion Naturkunskapen . Och idag blir Wiggo hela 11 månader , tänk vad tiden går snabbt & tänk att han blir 1 år om bara en månad . JUST DET vi åker till spanien den 20 september & kommer hem den 30 alltså dagen innan Wiggos stora dag . Jag, anton , wiggo , mamma , min syster & min pappa ska åka dit det kommer bli så skönt ;D men som sagt jag är skiträdd för att flyga haha !

Nej nu ska jag kila & titta till min bebis.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

jag åker också till spanien den 20&kommer hem den 30, vart ska ni åka?:)

Kommentera inlägget här :