söndag

publicerat i Allmänt;
God eftermiddag!

Just nu så ligger jag & Anton i soffan har precis kollat på film & nu så är det IDOL på TV så nu glor vi på det .
Mamma har precis hämtat Wiggo för hon ska nog ha honom under natten för jag mår inte sådär jättebra har fått feber nu också :/ men jag hostar inte lika mycket som förut.
Idag så ska jag väl inte göra så mycket typ bara vara hemma & ta det lugnt. Jag tror faktiskt att Wiggo har fått vattkopper eller nåt :/ det är små röda prickar på kroppen usch min lilla älskling <3 inte ska han bli sjuk nu när det bara är 13 dagar kvar tills vi åker.

Nej nu då ska jag kila . Hoppas ni får en bra dag , om det går att komma in på internet senare så skriver jag igen .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M i s s D:

Hey hur är det?

vart ska ni åka?

ha de gött <3 ciao

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Vad söt son du har. Jag har två st söner och fick en son i onsdags :) Han sover och äter bara hela tiden, världens snällaste. Hur var din son de första veckorna? :)



Ha det bra. / Therese.

Kommentera inlägget här :