20/4 måndag

publicerat i Allmänt;
Som vanligt har jag praktik & är på lunch detta är min sista vecka på praktiken sedan är det dags för skola igen.
På fredag så har jag nationella proven i engelska så jag hoppas verkligen att det går bra så slipper jag tänka på det.
Jaha i helgen då? i fredags så var jag & Rebecka chaför till hennes syster vi skjutsa dom till strängnäs & sen hämta vi dom också senare på kvällen / natten. I lördags så var jag hemma hos Rebecka hela dagen & wiggo var såklart med också vi åkte hem runt kl 22 till lägenheten satte på en film & sen somna jag runt kl 12 . Igår så var jag på kalas hos mina kusiner & sen hem till mamma & pappa var där en stund sen åkte jag & wiggo hem då kom Rebecka & hjälpte till också, hon är världens bästa alltid finns hon där <3


jag är så himla nere , känner mig så sjukt ensam fast jag har en massa värdefulla människor runt omkring mig . Men det spelar ingen roll känns det som för jag känner mig endå ensam med den här skiten som hänt. Jag känner mig ensam , oälskad & bortglömd av en viss person, jag finns bara där ibland när de själv passar. Jag vill inte vara den personen , som bara " finns där ibland " jag vill bara en person som du ger kärlek till & vill vara med .Jag vill känna mig mig uppskattad men det gör jag inte utan jag känner mig bara som en påseskit.

Kommentera inlägget här :