Gokväll'

publicerat i Allmänt;
Nu har vi ätit ris & korvstroganoff de tyckte Wiggo var jättegott , efter maten så var det bollibompa som vi kollade på. Och när Wiggo hör att de säger bollibompa på Tvn så tittar han på mig & ler sen säger han " BOOMPA " . haha så jäkla söt ! :) Nu ligger han i sängen har precis ätit en flaska välling men han somnar inte utan han ligger mest & pratar med sig själv. Jag skulle behöva duscha håret det ser förjävligt ut rent ut sagt men får väl se om jag hinner det beror helt på när han somnar den där lille skitungen. Anton åkte nyss iväg han skulle hem till sin kompis & jag vet inte riktigt vad dom skulle göra men men ...
Jag måste verkligen leta efter min kamera sladd också vill slänga upp lite bilder här på bloggen .Så blir det ju mycket roligare :)
Sen har jag en fråga till er läsare ...
- vill ni ha en frågestund ? Ja eller nej ?

är det bara några få som är intresserade av att fråga något så skippar jag det men är det ett par stycken så kör vi en frågestund isf :)

Kommentera inlägget här :