Lördag'

publicerat i Allmänt;
God dag! :)
Lördag idag då . Vi vaknade runt klockan halv 11 tror jag. Sedan gick vi ut direkt satte på mig bikinin & solade,  har gjort det hela dagen väldigt skönt men jag har bränt mig :P  sedan bar det in till stan träffade Rebecka på vägen in & sedan åkte jag & anton med mamma & handlade mat & lite sånt. Nu sitter jag här funderar på att gå upp till stallet & rida men vet inte riktigt om orken finns där just idag. Får se hur det blir . Ikväll så ska vi grilla & äta gott , godis & chips blir det också ;D Alla ska ju ut typ så jag blir väl bara hemma .
Vad har ni gjort idag eller ska göra ?

Det är ingen som är intresserad av att köpa ett par svarta lacost skor ? använda ett få tal gånger bara. Isåfall är det bara att säga till hade tänkt mig runt 300 kr ,

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Åh vilken söt Wiggo du har =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad är det för storlek på skorna? :)

Kommentera inlägget här :