Torsdag'

publicerat i Allmänt;
Praktik idag igen och det gick bra . Gick hem direkt och efter en stund kom Rebecka & Jonte förbi en snabbis sedan skulle de vidare , Wiggo kom hem och de gjorde Anton också + hans två kompisar.
Vi låg i soffan & kollade på TV alla 3 var helt slut ( jag , wiggo & anton alltså ) sen kom mamma hämtade Wiggo åkte hem till dom , jag & anton åkte iväg för att han ska fixa sin bil på lördag sen åkte vi ut till mamma & pappa där mötes jag av en liten underbar glad kille som låg & busade med sin mormor. Sen så busade han & jag tillsamans , nu ligger han isängen försöker sova men han verkar inte vilja de han ligger mest & sjunger lite.
Tror iaf att han är piggare nu än igår så jag hoppas det är på bättringsvägen. Imorgon är det fredag tack, jag är så trött & helt slut så jag ska bara ta de lugnt & vara med Rebecka såklart :)

nej ska plugga vidare nu , tjaao  !

Kommentera inlägget här :