Torsdagskväll .

publicerat i Allmänt;
Min tröja är köpt ifrån Gina tricot.

God kväll ! blev ingen åktur till landet idag utan jag & wiggo var ute & åkte lite överallt .
Sen när vi kom hem så satt Anton vid datorn & pluggade. Jag & Wiggo hoppade in i duschen & han fick duscha själv & hålla i slangen så han sprutade i sitt ansikte & han as garva haha så söt ! Sen så har jag plockat undan här hemma, fixat tvätten & slängt i mera tvätt också. Sedan kom Rebecka hit & hon är fortfarande kvar. Sen kom min kusin Frida som lånade lite kläder av mig som hon ska ha på lördag ( hon skulle festa eller nåt :P ) så jag passade på att sno två tröjor utav henne :) <3 Sedan skickade jag iväg Anton till att köpa mat så han åkte till corner för jag orkade inte ställa mig & laga mat. Men men nu ska jag ut & röka wiggo sover .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Haha, sött av honom:) Sprutade i ansiktet :)

Kommentera inlägget här :