Eftermiddag.

publicerat i Allmänt;
Nu är jag & Wiggo hemma igen .
Jag har inte gjort så mycket vart nere på banken & fått ut mina skattepengar , tack för dom behövde jag! Sen så åkte jag & hämtade Wiggo sen åkte vi & handla lite godis till honom sen åkte vi hem igen & här sitter jag Wiggo kollar på Nalle puh . Senare ska jag in till stan & träffa Lina hon har fått komma hem hur länge de nu varar de vet jag inte riktigt , sen så måste jag hämta min syster för hon skulle iväg & äta ikväll hos några vänner. Vad som har hänt Lina är något jag inte vill ta upp i bloggen & jag vet inte heller riktigt ifall hon vill att jag skriver ut det , jag tror nog inte det. Men jag ska prata med henne idag & fråga så får vi se vad hon har att säga.

Jag hör av mig senare om jag hinner annars hörs vi imorgon igen, ska försöka komma med lite bilder också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kommer skattepengarna nu? :D Hur mår du förresten? Längesen :)

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar : - ja mina kom idag från förra året :) jotack, det är bra med mig. och med dig? vem är det föresten står inget namn? ;P

Kommentera inlägget här :