Shoppat loss.

publicerat i Allmänt;

Ja nu är vi hemma ifrån Tuna park , Wiggo är hemma hos mig nu har saknat dig min älskling <3
Ja som sagt jag har shoppat loss jag har köpt 2 nagellack , en masscara (?) , armband, leggins med dragkedja nere vid benen, ett linne, en tröja , en rouge & en spray som man har på kroppen efter man duschat så man lukar gott .. =P ja det har jag köpt ! tror inte att jag missade något. Har spanat efter lite saker till Wiggo snart men jag väntar med det eftersom han fyller år snart så ska han få en massa saker. Min stora lilla kille ska fylla hela 2 år om ungefär en månad , snacka om att tiden går snabbt !

Ikväll ska jag leka med Rebecka vi ska börja ha våra söndagskvällar igen & de behöver jag med tanke på att vi pratar & vi skrattar & allt . Det känns helt underbart . Men nu så ska jag leka med min älskling.

Kommentera inlägget här :