Världens bästa vän.

publicerat i Allmänt;
Jag är så glad , jag är så lycklig att jag har världens bästa vän. Det finns ingen som ska slå henne DET LOVAR JAG & SVÄR PÅ. Hon finns alltid där , hon lyssnar alltid & när hon vet att jag är nere så står hon vid min sida & gör mig stark. Tack gumman för att du finns, jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig?
Du får mig alltid på bättre tankar & du får mig alltid att tänka rätt , på vad som är bäst för mig. Du är en ängel , du är guld värd.              jag älskar dig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Och en annan vill tillbaks till skolan. Njut utav ditt sista år Bea =)

2:a kommentar, skriven , av karolina aka melwins mamma:

verkligen :) din med!!! dem är inte bebisar längre...

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad gullig du är <3 jag älskar dig med <3

Kommentera inlägget här :