-

publicerat i Allmänt;

    Just nu längtar jag sjukt mycket till sommarn speciellt när det är såhär jäkla kallt ute! Jag tål det bara inte!=P Men snart är det ett nytt år & jag hoppas vintern springer förbi snabbt & att vi får en härlig varm & skön sommar. HAHA jag pratar sommar mitt vintern? esch jaja!
Ikväll har vi kollat på en film , W somnade för typ en timme sen & jag känner att ögonen börjar bli tunga men ska hålla mig vaken ett tag till. Imorgon smäller det & jag är taggad till max , tror att det roligaste kommer bli att fixa iordning sig , ta på sig sina fina kläder & känna sig för en gångs skull jävligt HET!

nej nu ska jag vandra vidare , bilden på mig & Wiggo är tagen för 2 sommrar sen! =) söta va ?

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla E Lindström:

Hej!

Snubblade in på din blogg för första gången nu i eftermiddag, på årets näst sista dag. Bättre sent än aldrig.



Fin och personlig blogg, kommer garanterat att besöka dig igen.



Hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 20hundra10.



Må så gott & Gott nytt år

Mvh Camilla, En mammas dagbok

Kommentera inlägget här :