ett herrans liv!

publicerat i Allmänt;
Shit vad folk reagerar när jag säger att jag tycker det är synd om W att han ska till sin pappa. looki looki. 
Postat av:

Varför är det synd om han att han ska till sin pappa ? det är väll bra ?

Postat av:

du brukar ju vara så förbannad när hans pappa inte vill ta hand om Wiggo så varför skriver du "stackarn" när han vill att han ska komma?

Postat av:

stackarn??? fy fan vad dum du är!

aw, fy vad jag är jättedum ! =)  helt seriöst jag tar inte åt mig . Visst det är bra att han träffar sin pappa . Men vad fan är varannan helg & hurra för ? Varför vill man inte ha sin son oftare ? är man snäll o mogen när jag frågar om jag kan få hjälp av honom nån dag med W o han alltid säger nej eller stänger av sin telefon o inte svara ? är det snällt att han inte ens skickade ett grattis sms till wiggo när han fyllde 2 år ? är det okej att säga att man har fullt upp att göra & sedan ser ens kompisar honom ute på krogen? ÄR DET ATT VARA EN BRA PAPPA? en pappa som inte vill ta hand mer om sin son? Esch, fattar fan inte hur folk tänker. säg vad ni vill .... ja, jag tycker seriöst synd om Wiggo, jag tänker på honom iskillnad mot vissa andra.
Have a nice day ! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vet du något om hur han har det när han är hos sin pappa? han har honom iaf på sina helgen, han träffar honom. det finns folk som skiter i sina barn helt!!



hur ofta har du barnvakt till honom?

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

jag kan ju nästan gissa mig fram till vem som skrivit =). ja, just det PÅ SIN HELG varannan vecka. då kan man ju fråga honom varför vill han inte ha sin son oftare?

jag har wiggo och jag tar hand om min son, jag är DUKTIGT & TAR MITT ANSVAR ISKILLNAD MOT VISSA ANDRA IDIOTER.

3:e kommentar, skriven , av natha:

Jag kan förstå dig helt och hållet har också varit i din situation eller kanske fortfarande är. Wilmas pappa har aldrig henne känns det som, han har alltid annat och göra. Men jag har sagt till honom att han får skylla sig själv sen när Wilma kanske börjar stöta bort honom för hon känner ju knappt honom. Tycker du verkar vara en jätte bra och fin mamma :)

4:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Bea, fattar inte hur folk tänker, du tar hand om wiggo och du gör allt för honom, de som skriver förstår sig inte på ditt liv och hur Wiggos pappa gör. Han beter sig fel, inte du! Du är en underbar mamma och vänta tills wiggo blir äldre, de är dig han kommer vara vid då, för han älskar dig mer än allt<33

Kommentera inlägget här :