God kväll

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma, ny solad , ny duschad & fräsch känns underbart.
Idag har jag handlat julklappar för flera hundra tror jag är en tusenlapp fattigare. =P blev julklappar till W & min syster . Sen så är det till mamma & pappa kvar & såklart Rebecka. Men jag har så dålig fantasi när de gäller att köpa till rebecka så om det är någon som har något förslag så skriv det gärna!

Idag såg jag när jag gick på stan att de va tidningar överallt med mig & W på, haha riktigt kul faktiskt jag tog mig en bunt hem. =P ja , nej nu ska jag väl snart äta lite mat & sedan blir det en massa mys. lill killen somnade redan kl 18 hoppas på att få sova hela natten.

vi hörs , tjingeling !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Fina ni var i tidningen, var inne på hemsidan och läste nyss :) Många kloka ord Bea!

2:a kommentar, skriven , av stine - pokerfru & mamma till Wiggo:

Hejsan, vill bara säga att nu har vi en tävling i min blogg i samarbete med namnnappen.se där man kan vinna 3 valfria nappar med valfri text!

kram Stine

Kommentera inlägget här :