God morgon!

publicerat i Allmänt;

Nu är jag vaken & jag har sovit gott, sköönt att få sova ut lite.
Jahaja, på julafton hade jag det underbart mysigt med mamma, pappa , syster , mormor, & hennes karl + min älskade lilla unge W också. <3 Fick underbara julklappar som är nöjd med. Dagen efter det så var jag hos Emma drack & snacka en massa skit , spelade " jag har aldrig "  & sedan mitt i allt så drog vi ut till Nybron var super duper kul.  TACK GUMMAN. Igår så var jag med Rebecka, Jonte & Oskar vi spelade spel & kollade på film men jag somnade så såg inte hela filmen sedan fick jag skjuts hem & somnade som en liten ängel. Ja nu är jag vaken iaf & sitter här ska väl inte göra något speciellt idag vad jag vet ? Rebecka ska sova hos mig iaf ! =) liten tjejkväll , hur mysigt som helst.

Jag hoppas att ni har haft en bra julafton & en underbar helg.
PUSS&KRAM

Kommentera inlägget här :