hemma.

publicerat i Allmänt;

Nu kan jag äntligen pusta ut , jag är inomhus & i säkerhet.
Jag har vart med Rebecka idag på tuna park , åkt bil med henne o sladdat i varenda kurva & jag skriker " HJÄLP " medans hon sitter och garvar o dunkar med huvudet till Lady Gaga . Jäkla pucko! =P
Ja sedan hämtade vi upp Jonte åkte till Coop för att handla champinoner ( eller hur det nu stavas ) . Och om ni tycker att jag verkar trög då ska ni få höra på det här !

Rebecka ; - Jonte är du säker på att det där är champinoner ?
Jonte ; - eh  , ja vad ska det annars vara?
Rebecka ; - svamp ?
Jonte ; - åh, nu låter du ju nästan lika trög som Bea.
Jag ; - as garvar .

ja man vet ju aldrig vad som händer när man är med dom där två personerna.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella, Max och Melvins mamma :):

bea!!!!!!!!!!! haha

Kommentera inlägget här :