info!

publicerat i Allmänt;

Ja nu har min BästaVän skrivit lite information om mig på sin blogg, så det är bara att klicka in & kolla ! =D Hon är lite speciell den där damen men hon är fortfarande min bästaste bästa vän!

Nu så har jag hunnit duscha, plocka både mina & Rebeckas ögonbryn även färgat dom också ( eller ja bara mina ) eftersom Rebecka inte tål sån där färg & ifall hon skulle göra det så skulle hennes huvud se ut som en fotboll hon är nämligen allergisk mot hårfärg , färg , tatueringar osv. Det visste ni inte va? Det visste inte jag heller förrän hon sa det , haha! =P
Snart ska jag JAG åka & hämta Jonte , jag ska få låna Rebeckas bil som heter Gördis som hon har döpt henne till, snyggt va? jag som tyckte hon kunde heta Bettan men det sa Rebecka nej till för att det var för vanligt namn. Men men , Gördis vad är det för namn ? =O esch. jag döper om stackarn nån gång !

här kommer en ljuvlig bild. SE UPP DET BLIR HETT !

Kommentera inlägget här :