KRIIG !!!

publicerat i Allmänt;

Rebecka Lantz huvudväääääärk!!!! =D

Du gillar detta.
Monica Karlsson
Monica Karlsson
Inte bra....hoppas det blir bättre om "100" år hahahaha
för 4 timmar sedan
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
tro mig hon gnäller hela tiden här . haha finns liksom ingen " stäng av knapp "
för 24 minuter sedan · Ta bort
Rebecka Lantz
Rebecka Lantz
men hallå! Jag har faktiskt ont i huvudet , och det blir ju inte bättre av att Beatrice Pettersson hoppar på min mage och nyper mina ögonbryn plus att hon kallar mig de ena och de andra! ;O
för 9 minuter sedan
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
haha, konstigt du har ju för fan fitthår i ansiktet =P . gör rent rakhyveln innan har jag ju sagt !
för 3 minuter sedan · Ta bort
Rebecka Lantz
Rebecka Lantz
URSÄKTA?! Det är inte jag som har ett fittnylle! Det är inte jag som hostar varje gång jag kommer ut ur duschen eller hur?! AJAHAHAHAHHA ! :D Sug på den du pillesnopp!
för 2 minuter sedan
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
det där måste vara de sämsta jag hört ? FÖR JAG FATTAR INGENTING! =O .
för ungefär en minut sedan · Ta bort
Rebecka Lantz
Rebecka Lantz
nej för du är ju blond.
6 sekunder sedan
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
ja, det är ju sexigt ;)
2 sekunder sedan · Ta bort


HAHAHA SÅNT HÄR HÅLLER VI PÅ OM KVÄLLARNA NÄR VI LEKER MED VARANDRA ! =D , VISST ÄR VI ROLIGA!?

Kommentera inlägget här :