måndag'

publicerat i Allmänt;
En ny vecka, en ny skolvecka.
Idag har jag vart i skolan , hade sjukvård hela dagen fick läxa tills imorgon 12 latinska ord ( kroppsorganen ) good luck! Efter skolan åkte jag till Rebeckas syster för Rebecka var där & var barnvakt till lilla Wilma som är Rebeckas systerdotter. Vi kolla på TV sen kom Jonte med pizza , sedan åkte vi & hämtade W sen så åkte vi tillbaka till Rebeckas syster och sedan trallade vi iväg till lekparken J kom förbi & sa hej. =) trevligt trevligt!
Sen så gick vi in till Oskar som bor granne med Rebeckas syster där fick vi kaffe & thé ,tack de behövde jag efter att jag höll på att frysa ihjäl. Sen åkte jag & W hem så nu sover han & jag ska plugga, har även hunnit sola åh så skönt ..


På söndag så ska jag & W ta modell bilder,  hur kul är inte det? Sen så ska jag ta med mig S också, de ska bli super kul! =D fast jag är även lite tveksam om jag ska göra det eller om jag ska avboka. hum, låt mig få fundera på det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Nu unnar du dig själv att göra det! :D

Kommentera inlägget här :