mysilipys!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma eller har vart det ett tag. Vi har lagat mat , städat lite , diskat & nu sitter W framför TV & kollar jag har tänt lite ljus , så mysigt! Längtar verkligen efter julafton, ge mig det nu!
Jaha, ikvälldå? ska inte göra ett smack väntar på att S ska komma . Sen blir det till att lägga sig tidigt ikväll för imorgon ska vi upp tidigt då W ska ha lucia tåg , åh vad kul det ska bli att se ska ta med mig kameran! =)
Har tagit ledigt ifrån skolan så han & jag kan busa extra mycket imorgon innan han ska till sin pappa... stackarn...<3


nej nu ska vi mysa innan det är dags för lillkillen att sova.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Varför är det synd om han att han ska till sin pappa ? det är väll bra ?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

du brukar ju vara så förbannad när hans pappa inte vill ta hand om Wiggo så varför skriver du "stackarn" när han vill att han ska komma?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

stackarn??? fy fan vad dum du är!

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

aaw , åh ja jag är jättedum! =)

5:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

om jag säger att jag tycker synd om honom så tycker jag väl det? visst de är väl bra att de träffas. men tycker ni det är snällt av en pappa att bara vilja ha honom varannan helg ? inte svara på mina sms om jgg behöver hjälp med wiggo? inte höra av sig o fråga hur wiggo mår ens ? inte ens skicka ett sms o säga " grattis wigggo på din 2års dag" ? är det att vara en bra pappa? NEJ. därför tycker jag det är synd om honom.

Kommentera inlägget här :