Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Stressig dag må jag säga!
Virrat runt på stan & letat efter julklapp till Bästa vän & sedan hittade jag en så jag hoppas det blir bra! =)
Sitter hemma hos min mor & far , har klätt granen , slagit in julklappar & sedan kom Jonte & Rebecka hit för att lämna julklappar från dom till mig & jag lämna min till dom. ÅH nu vill jag bara att det är julafton jag längtar så mycket! Jag är som en liten 3 åring, haha!
Och nu ska ni få se en sån ful bild på vår julgran, haha vi lyckas aldrig få någon snygg & tycker ni att den här är ful så ska ni se alla dom andra som vi har haft åren innan =P . Detta börjar bli en tradition för oss " Ful julgran " esch tänker vi den ska ju ändå ut snart ..




Jag vill önska er alla en GOD JUL & jag hoppas ni får en underbar dag imorgon.

massa pussar o kramar från mig & w .

Kommentera inlägget här :