Tjoflöjt!

publicerat i Allmänt;

Jag är hemma ifrån skolan kul med bara två lektioner ? NEJ. helt onödigt.
Har diskat , städat lite & nu sitter jag här igen & lyssnar på musik & taggar inför ikväll för då ska jag ut på krogen med några tjejer i klassen & kanske även min lilla saknade Lina. =) Det är ju något för oss studenter på Harrys ikväll & det får man ju inte missa! Mitt stora problem är nog bara vad tusan jag ska ha på mig? Usch, ibland ogillar jag verkligen kläder =P .

Just det jag har ju möblerat om här hemma så nu tänker jag slänga upp några bilder . Here we go !







sådärja, nu har ni fått en syn på mitt vardagsrum .
nu ska jag fixa här igen, hoppas ni har det finemang!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda - Mamma till Maja ♥:

Vad tycker du om mitt inlägg om familjeparkeringar? Ska de som ej är familj få stå där om de vill?



Ge gärna din åsikt! :)

2:a kommentar, skriven , av Linaa:

Jag hoppas jag hänger på gumman, förhoppningsvis ska på intervjuv i morgon klockan tolv bara :P vad fint du har hemma :)

Kommentera inlägget här :