God morgon!

publicerat i Allmänt;
Nu är man vaken men inte så värst pigg. Jag vaknade kl 2 inatt av att det var en mus inne i mitt rum & prassla i en påse & jag är ju livrädd så sprang in till mamma & sa att jag verkligen inte tänker sova där inne så hon fick lägga sig där, haha! vad dum jag är ibland :P igår kväll då ? ja jag åkte in till stan för att träffa Madde granne som jag kallar henne vi satt hemma hos mig kolla på TV och prata massor av skit & åt gott. Anton skulle ju komma hem igår också kl 9 men de var så halt på vägen så han kom hem kl 12 istället så jag tror vi ska träffa honom idag istället får väl se om han vaknar i tid & inte sover till kl 12 - 13 som han brukar göra ibland :) Just nu sitter jag ju som sagt hemma hos mamma & pappa försöker få wiggo att sova lite han är supertrött men han protesterar sen så ska vi åka in till stan mamma ska till tuna park så funderar på att följa med henne om inte anton hört av sig innan.
sen vet jag inte vad som händer tobbe ska ha wiggo idag istället sa han igår.

nej nu måste jag dra wiggo gråter .

Kommentera inlägget här :