tisdag

publicerat i Allmänt;
ja nu är det faktiskt måndag kl är över 00.00 :P
idag åker min kära mor & far iväg till spanien i en vecka lite ensamt måste jag säga.. jag sitter hemma hos dom nu , wiggo sover & anton spelar wii vi har typ gjort det hela kvällen & jag börjar få träningsvärk måste jag säga :) vadå otränad?

såg att jag fått en fråga på en utav mina kommentarer & jag ska svara det lovar jag men nu hinner jag inte eller rättare sagt orkar inte för jag är svin trött så ska gå & lägga mig ska se ifall jag får med mig anton :P

god natt <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hejsan! Läste flera inlägg i din blogg nyss. Alltid kul att hitta på andra unga mammor. Själv är jag lite sämre på att uppdatera, men det beror på att vi just för tillfället inte har nåt internet. Men du får gärna kika in en sväng! (Håller förästen meddej om alla anynyma fjollor, visst är det drygt, så dem håller på?!). Aja, ha det great! Kramen //Maria

2:a kommentar, skriven , av Isabel:

Fin blogg =)

3:e kommentar, skriven , av Julia, en annan ung mamma:

Vilken sötnos du har, underbara lockar! Vill också ha wii men här är det ps3 för sambon.



4:e kommentar, skriven , av Fanny:

haha, Wii, playstation etc. finns det enklare sett för karlar att bli pojkar?? =) supersöta bilder på din son nedan. Min son Julius får också sådär lockigt hår när det växer ut =)

5:e kommentar, skriven , av selvina:

Jag kan hålla med om de där att man får en känsla av träningsvärk av wii efter bara ett litet tag (a), dags att börja träna bea? haha =) .

6:e kommentar, skriven , av Therèse:

Kul att du börjat blogga igen Bea :) Har saknat alla inlägg!

7:e kommentar, skriven , av sannaa:

Tipsade om dig till en tidning för att du har en bra blogg! Det var en tjej i min klass som frågade efter en bra blogg i Sörmland - så bli inte förvånad om det ringer! Såklart kan du ju tacka nej om du inte ville, dock vore det kiul att läsa om dig :)

8:e kommentar, skriven , av Pety:

Hittade till din blogg nyss.. söt son :) lite nyfiken bara, är Anton Wiggos pappa? :)

9:e kommentar, skriven , av Sassa, en annan ung mamma:

Hej! jag ville bara säga att jag tycker din blogg är jätte fin och bra =) Ha en bra dag!

10:e kommentar, skriven , av Hanna:

hejsan. visst blockerade du en ip adress förut? för att hindra den ip adressen för att komma åt din blogg? jag skulle bara vilja veta hur du gjorde det? :)

11:e kommentar, skriven , av molle:

kollade din blogg ibland förut, guud så barn växer snabbt! vad Viggo är lik dig :)

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!



är det bara jag eller blir man vansinig när man ser sånt här!?



http://smaklosa.blogspot.com/



hur faan kan man skriva sånt om ENGLA!!?



/en upprörd pappa

Kommentera inlägget här :