God morgon'

publicerat i Allmänt;
Vi är vakna & jag är skit trött känns nästan som att jag börjar bli sjuk, hängig & ont i kroppen det är ju skitbra nu när jag börjat jobba precis eller hur ? NOT !
Så nu går jag runt & dricker c-vitamin & försöker vila så mycket som jag kan inte lätt när en liten kille springer runt som en tok här :)  När han somnar så får jag väl lägga mig och vila en stund sen är det dags för mig att äta något & sedan åka till jobbet. Är ledig imorgon & på torsdag iaf så det känns ju lite skönt så kanske man kan vila upp sig & ta nya tag inför helgen då jag också jobbar.  Ja så ser det ut just nu , vad ska ni göra idag då?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martin:

En bra idé är att äta leverpastejmackor och till det dricka apelsnjuice, en kombination som säkert är lika nyttig som den är mumsig.

2:a kommentar, skriven , av ida, isas mamma:

Kolla min blogg.. Jag är 21 år och mamma till Isa som snart får ett litet syskon <3



http://idaahansson.blogg.se

http://idaahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här :