Måndag' en ny vecka.

publicerat i Allmänt;

igår så jobbade jag kväll kom hem sent & somnade i stort sätt direkt ,idag har jag dock vart ledig & ska jobba imorgon igen :)  jag tycker att de funkar riktigt bra & kul är det också dessutom. Folk som inte vet så jobbar jag inom hemtjänsten i Torshälla.  Tar hand om folk och hjälper dom saker och ting, de tycker jag är super !

Idag så har vi ( jag , wiggo & min syster ) vart  hemma hos min mormor ätit mat & kollat på TV . Min kusin Elin kom även förbi & det var kul att träffa henne! Sen så åkte vi hem till Rebecka en snabbis innan vi skulle hem igen , jag har haft / har fruktansvärt ont i mitt huvud så har tagit två tabletter nu idag & hoppas på att det går över behöver kanske bara lite sömn?
Och Jonna jag såg din kommentar nu & jag tycker absolut att vi ska ses någon dag snart ! Det var så himla längesen & vi har säkert massor att berätta för varandra , snälla hör av dig bara! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av -Milly-:

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram ♥

Kommentera inlägget här :