Onsdagskväll'

publicerat i Allmänt;
Hejsan hoppsan!
Jobbat idag igen & det gick som smort ;) Slutade i tid också , hehe! När jag kom hem så möttes jag utav en underbar son vid namn Wiggo , han blev glad & gav mig en super kram. Vi gick ut åkte skrinda ( stavning ?) och sedan bil , sen gick vi & kollade på hästarna & sedan hämtade vi posten. När mamma kom hem så bytte jag & wiggo om så gick vi upp till stallet & red. Wiggo fick såklart också rida, han älskar det! Hans gummistövlar har blivit hans nya ridstövlar & så har han min gamla hjälm som jag hade när jag var ca 5 år . haha så himla sött skulle ha tagit med mig kameran men såklart tänkte Bea inte så långt ;) men men , imorgon blir det nog en tur igen då ska jag allt ta med sen så ni får se den nya duktiga underbaraste ryttaren i  världen!

Pratade med min Bästa idag & så fort Wiggo somnat & mamma kommer ner ifrån stallet så ska jag åka dit & säga hej & snacka lite skit med henne . Saknar dig girl ! Sen ska jag hem & sova tidigt ska jobba imorgon , sista dagen för denna vecka, ska bli lite skönt faktiskt.
Hänt för er idag?


Kommentera inlägget här :