tillbaka, eller ja..

publicerat i Allmänt;
Nu är jag tillbaka iaf idag , jag har irriterad som fan och ni kan ju gissa på vem? JO TOBIAS LARSSON " såkallad pappa till Wiggo "
Vad har hänt? jo jag har vart ute i solen och badat , solat & sånt. Jag & rebecka har vart i sundbyholm , Wiggo har vart med & badat och sprungit runt som en tok. Jag har också tagit hål i naveln en liten inpuls grej sådär & idag har jag börjat jobba också! Det är ju alltid kul :)

Såhär är det med Wiggos pappa . Han klagar på mig & går runt till folk och snackar skit om mig om att han aldrig får träffa Wiggo för mig . Jo men tjena visst , vem är de som  frågar honom & han alltid säger nej? JO JAG!
Han skickade ett sms till mig förra veckan & sa att han åker på semster men kommer tillbaka innan det är hans helg att ha Wiggo , men tror ni han hörde av sig ? NEJ! och nu när jag frågar ifall han kan ha Wiggo dom dagarna jag jobbar vad tror ni han säger då ?Nej , jag ska ha han dom si o så dagarna ( dom dagarna jag är ledig såklart ) gör han allt för att jävlas med mig tror ni ? JA det ska ni ha klart för er.
Jag frågade honom vad som skulle ha hänt om inte jag tog han om Wiggo o sket i honom lika mycket som han gör. men det kunde han inte svara på & så säger jag bara att han gör bort sig , för Wiggo & alla andra som vet om det här & vet ni vad jag får som svar ? " det är du som gör bort dig " och jag bara as garvar & gråter på samma gång . Jag undrar när han tänker växa upp  , jag undrar när han tänker ta sitt ansvar , jag undrar när han kommer på själv hur fan han beter sig & jag undrar när han ska sluta ljuga för mig att han har sååå mycket att göra & får reda på dagen efter att han vart ute på krogen. Jag undrar när han ska sluta säga att jag ska betala si o så o ge honom pengar när han tjäntar dubbelt så mycket än vad jag gör. Och när han ska sluta ljuga & säga att " jag hade tänkt att vara pappa ledig och umgås med Wiggo " det har han sagt i några månader + att han ska köpa en vagn till honom , kläder m.m. " när fan ska allt de där hända? när ska de där lilla kornet falla ner på rätt plats i huvudet på honom ? En fråga utan svar. Det är såhär han är & välkommen in i min värld.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie:

låter inge vidare :/ är väl lätt att komma och gå utan att ta något ansvar, men det funkar ju inte så. läser man din blogg så ser man ju tydligt att du om och om igen, ber honom att ha hand om wiggo!

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Vilken dålig pappa han är, jag blir så arg på honom när jag läser det du skrivit. Det är ju i alla fall tur att Wiggo har en mamma som bryr sig om honom :)

3:e kommentar, skriven , av Andrea:

Stå på dig bea, du verkar vara en otroligt stark person och mamma. Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Den där jävla pappan kan väl gräva ner sig!!!!Mer idiot kan man inte bli!!Ful o äcklig typ!!!Heja BEA!!!!!

5:e kommentar, skriven , av Hanna:

Hej! Jag förstår precis hur du känner det. Jag har en dotter på snart 2 år. Själv är jag 19år. Hennes pappa är nyss fyllda 27. Han har inte sett henne sen Januari. Han säger att han älskar henne och bryr sig om henne men det är bara bullshit, rent ut sagt. När jag ringer honom för att höra om han ska hälsa på och försöka få honom att inse vad han håller på med så svarar han inte. Eller jo, han svarar, men så fort han hör att det är jag så lägger han på. Jag är sjukt irriterad på honom. Mest irriterad för att han sitter och ljuger om hans konakt med henne för alla andra.

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Jag förstår precis hur du känner det. Jag har en dotter på snart 2 år. Själv är jag 19år. Hennes pappa är nyss fyllda 27. Han har inte sett henne sen Januari. Han säger att han älskar henne och bryr sig om henne men det är bara bullshit, rent ut sagt. När jag ringer honom för att höra om han ska hälsa på och försöka få honom att inse vad han håller på med så svarar han inte. Eller jo, han svarar, men så fort han hör att det är jag så lägger han på. Jag är sjukt irriterad på honom. Mest irriterad för att han sitter och ljuger om hans konakt med henne för alla andra.

Kommentera inlägget här :