BAMESEKRAM.

publicerat i Allmänt;


det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. <3

Försökte slänga in bilden på mitt nya linne så ni skulle få se hur det ser ut men min dator gör ju lite grann som den vill och är extra seg och vill bara bråka med mig just nu så det fungerade inte. Jag får helt enkelt slänga in bilden imorgon. Just nu sitter jag och väntar på att Anton ska komma hem han är tydligen och pratar med sin far och ni anar inte hur jäkla sugen jag är på godis ;O usch jag bara äter massa skit hela tiden ,jag måste sluta kommer rulla fram annars.
Detta blir nog mitt sista inlägg för ikväll , jag är super trött så det blir väl snart till att lägga mig i sängen.

Jag såg att det ska vara sol imorgon , ÄNTLIGEN! hoppas på varmt också så man kan sola, Wiggo ska till dagmamman imorgon också så då kan jag hitta på något med mig själv och någon annan frivillig kanske ?
Jag hoppas ni får en trevlig kväll & så hörs vi mer imorgon.

GOD NATT ' kramar / bea .

Kommentera inlägget här :