dagen efter.

publicerat i Allmänt;
jag mår bra och har gjort det hela dagen :) Jag hade en underbart trevlig kväll igår hemma hos Rebecka.
Dagen var så att jag hämtade Micke ( antons kompis ) hemma  hos honom, vi åkte o käka sen hem till mig där jag fixade mig lite sen gick vi till rekarne där vi träffade anton och matte. Sen sprang vi ner till Rinman där vi träffade Sandra & Rebecka . Sen gick vi hemåt sen åkte micke hem och jag gick hem till sandra för att fira henne hemma, sen kom min mamma och hämtade mig så plockade vi upp timmy på vägen för han skulle också med ut till Rebecka och fira . Var där hela kvällen tills jag åkte hem fick skjuts av oscars pappa hem , tack så mycket ! 'hemma utanför mig väntade anton och micke , vi gick in och somnade typ direkt.  idag har jag bara vart hemma käkat med anton o bara vart med honom, nu är jag hemma hos min mamma och pappa vi ska grilla , anton kommer hit snart också han skulle bara hem till sin pappa.

När jag kom hem så möttes jag av världens finaste son Wiggo och gud vad glad han blev , nu ska jag gå och pussa och krama på min lilla älskling <3<3<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Konstigt Antons namn fick inte nämnas då skulle du ta bort inlägget?????? Men själv skriver du namnet.

2:a kommentar, skriven , av Bea Wiggosmamma:

Aa, jag vill inte höra av ER hans namn.! shit

Kommentera inlägget här :