en liten trötter

publicerat i Allmänt;
Nu ligger Wiggo i sin säng vi har ätit mat & glass som efterrätt . Jag är också helt slut men väntar med att gå & lägga mig efter Wiggo har somnat , ska bli så skönt att lägga sig i soffan & bara koppla av en stund . Och man blir väldigt seg utav den här värmen ute & imorgon skulle de tydligen bli 28 grader varmt & på söndag 30 !!! Hur ska man orka med ? Smörja in med en jädrans massa solkräm iaf & speciellt på lilkillen , han ska nog få bada i sin pool imorgon & skvätta vatten på sin mor ;P
Kom på att jag har bilder på min kamera som jag skulle lägga in så får se om jag orkar med det idag eller inte, jag är ju som sagt as seg .

Snälla ni som läser ni kan väl hjälpa mig med att välja vilken bikini ni tycker är snyggast ?
( inlägget nedan )

Kommentera inlägget här :