fan idiot.

publicerat i Allmänt;
jag är så jäkla trött på dig. när fan ska du lära dig att ta ansvar och bete dig som en pappa?  varje gång jag frågar om du kanske kunde vara lite snäll o ta wiggo så säger du alltid " nej jag har redan planerat min dag " och när fan har du inte gjrort det ? och när fan ska du börja planera med wiggo i dina dagar ? TYP ALDRIG ! usch, jag skiter i ifall jag får några skit kommentarer om de här inlägget, jag bryr mig inte .. för det är så han är !!!!
och här står man själv som vanligt , som vanligt ! du tar mig bara för givet hela tiden ditt jäkla ********** !!
fanfanfan... ta dig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kusinfrida:

jävla idiot!

2:a kommentar, skriven , av Nathalie:

En blogg är till för att man ska få skriva av sig, uttrycka sina känslor och åsikter! Tycker du ska fortsätta med det :) Det är bra att du skiter i de dåliga kommentarerna.. de är folk som egentligen inte vet någonting. Du känner din sons pappa, säkert bättre än de flesta. Du vet hur han är. Det vet inte de andra.. Man måste få säga vad man vill utan att alla ska hacka på en!

3:e kommentar, skriven , av ella:

jag är ju inte direkt förvånad. alla skrattade i skolan när vi fick veta att han skulle bli farsa..

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Som gravid måste man ta det beslutet att vill jag behålla eller inte. Och då måste man inkludera det faktum att man faktiskt kan bli ensam kvar med barnet.. Så varför inte ta ensamvårdnad om han? Då BESTÄMMER du när han ska träffa, inte tvärtom. + att han kanske ändrar syn på sitt barn. Hoppas det löser sig!

Kommentera inlägget här :