God morgon!

publicerat i Allmänt;
Nu är vi vakna . Wiggo vaknade 6.20 så nu sitter vi uppe och kollar på TV ska snart äta lite frukost sen är det ikväg till dagmamman kl 8. Idag så har jag väl inte sådär jättestora planer faktiskt , ska sola, städa lite här hemma och iväg till skolan en snabbis 12.30.

Fick en liten rolig kommentar om att jag aldrig är med Wiggo ? Jo men tjena förlåt för att jag aldrig skriver att han sover när jag har haft mysiga hemma kvällar med folk eller något annat. Jag behöver ju inte skriva vad han gör 24/7 och när inte hans pappa har honom vem tror ni har han då ? jo jag eller om de är nåt speciellt så har min mamma honom. Wiggos pappa har ju bara Wiggo varannan helg som ni alla vet.
Nej trött på skit snack ! Ta reda på lite mer innan ni öppnar munnen ...

Kommentera inlägget här :