God morgon

publicerat i Allmänt;
Försökte komma in på bloggen igår men det gick inte.

Har precis skjutsat Wiggo till dagmamman ska snart sätta mig och äta frukost , hoppa in i duschen sen ska jag dra & sola med några. Igår så var jag och Wiggo ute och gick med några vänner och kom hem runt 21 ungefär , han somnade kl 20 och vakna inte ens när jag bar in honom i sängen , han vaknade 7.15 i morse , helt otroligt !

Ja , nu väntar jag på att klockan ska ticka lite så att en kompis ska komma hit runt kl 10 ungefär så då drar vi sen ska jag ringa min kusin också o väcka henne , sen Rebecka också & sedan resten av folket ;D
Ha en bra dag !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tessa.:

Jovisst, kan börja knåpa ihop något sedan ;) Du får skicka ett mejl som sist med lite bilder och text som du vill ha, samt förslagen på färgerna som du hade tänkt :) Kram!

Kommentera inlägget här :