god morgon!

publicerat i Allmänt;
Förlåt för dålig uppdatering , jag har inte haft tid & det har hänt så mycket runt omkring men nu ska jag försöka blir bättre.
Det har hänt väldigt mycket nu om dagarna , men jag kan iaf säga att jag var hos några vänner igår  & spelade kubb Wiggo sov i vagnen & vi försov oss nästan i morse vi vakna 8.45 :O det var längelänge sen vi vaknade så sent  men vi hann till dagmamman till kl 9 iaf & tur det ! Nu är jag hemma ska lägga mig på soffan en stund , har lite bilder också som jag skulle vilja lägg upp här på bloggen men just nu är inte mitt internet det snabbaste så jag får kanske vänta med att lägga in dom tills jag är hemma hos mamma & pappa som blir senare idag , de kommer äntligen hem idag! fast de kommer kl 12 ikväll men iaf :)

Jag hoppas att ni har haft bra dagar nu , iaf ni som bor i Eskilstuna som äntligen kan njuta utav denna underbara värme som är ute .
Sen så vill jag också tacka Tessa som har gjort om min blogg återigen så att den blev lite sommrig , tusen tack <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra wahlbom:

va söt bloggen blev :)

2:a kommentar, skriven , av becca:

snygg blogg =) .

Kommentera inlägget här :