God morgon'

publicerat i Allmänt;


( försökte få Wiggo med på bilden men han fort iväg )

Jag och Wiggo har vart vakna sen kl 6.30 Anton ligger kvar i sängen och sover dock har Wiggo vart där ett x-antal gånger och försöka väcka honom för han vill ju bara vara med honom hela tiden ;P
Idag har jag inga planer alls jag ville gå ut och gå en lång promenad men det verkar inte som att vädret tillåter det och jag känner inte ens för att kliva ut genom dörren. Nu så ska jag leka lite med Wiggo och hans bilar så jag underhåller honom så han inte går in till Anton igen ;P

vi hörs senare

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Hej Bea !



Jag tycker att vi ska gräva ner vår stridsyxa ! Varken du eller jag har väl vart varandras idol direkt, men båda bryr vi oss oerhört mycket om Anton ! Jag tycker att det är väldigt onödigt att vi inte ska kunna umgås med honom båda 2, och då menar jag att jag ENDAST vill vara kompis med honom, han har vart en av mina mest betydande vänner sedan 8 år tillbaka, och jag tror att du vet vad det innebär att ha en bra kompis, och du känner ju också Anton och vet hur härligt det är att ha honom i sitt liv ! Det är ju ingen hemlighet att vi inte direkt tycker om varandra och jag ber dig inte heller att bli min vän, men jag hoppas du kan acceptera mig och jag ska göra detsamma med dig ! Jag ser hur glad Anton är i din närhet och hur mycket han tycker om dig, så är Anton glad är jag glad ! Jag skulle bara önska att jag kunde få vara delaktig trots att han är med dig !



/ Alexandra

Kommentera inlägget här :