God morgon'

publicerat i Allmänt;
Nu är vi alla vakna. Anton åkte precis till jobbet han ska tydligen jobba i Flen idag, Wiggo vaknade kl halv 7.
Han är jätte gnällig om nätterna och jag tror att det kan vara fler tänder på väg , han kallsvettas också hm går det där riktigt ihop ? Det vet jag inte men igår kväll så slänge jag i lite alvedon så han blev iaf lite lugnare. Idag har vi inga större planer förutom att min syster ska komma hit och vi kanske ska ner på stan en sväng precis när de öppnar för hon skulle köpa någon DVD- film har jag för mig. Annars vet jag inte , tror nog att jag ska försöka sova en stund när Wiggo sover sen.

Tänkte ta en frågestund nu i det här inlägget så ställ era frågor här.
Så får ni svar på dom senare eller ikväll.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

älskar att läsa din blogg ! du är så äkta !



vad vill du utbilda dig till?

drömjobb?

känner du någon i vingåker-Katrineholm?

om du vann en miljon, vad skulle du göra för pengarna då? :)

2:a kommentar, skriven , av Jonnah:

Är du o Anton tillsammans igen?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

ska du jobba i sommar?

4:e kommentar, skriven , av sandra:

var du någongång orolig för missfall under graviditeten med Wiggo?

gjorde du ett VUL innan rutinultraljudet, bara för att kolla att allt var bra?

5:e kommentar, skriven , av angelica:

Är du och Anton tillsammans igen?

Kommentera inlägget här :