God morgon'

publicerat i Allmänt;
Tisdag idag och det innebär att min mamma och pappa åker iväg till spanien, kommer sakna dom <3
Solen skiner men det är dock inte så varmt ute får se om det blir lite varmare under dagen men jag tror nog inte att det blir så varmt att man kan lägga sig och sola någonstans! Fast jag tror nog inte att det blir så varmt , det är bara 10 grader varmt ute nu iofs är kl bara halv 9.
Jag kanske ska ut till mamma och pappa idag , de åker ju kl 13 så jag tänkte passa på att umgås med dom och lägga mig i solariumet kanske annars? hm, ja jag vet inte riktigt !

Ska slänga in bilden på mitt linne också om min dator tillåter det idag ;P




älskade , älskade du . <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad stor han har blivit.

2:a kommentar, skriven , av elisa:

såå söt han e:) Du borde vara en riktig stolt mamma!!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Vad söt son du har :)

Kommentera inlägget här :