God morgon'

publicerat i Allmänt;
Vi vaknade halv 8 ,HELT OTROLIGT! Har inte fått sån här lång sovmorgon på skitlänge annars brukar ju vi vakna vid 5 halv 6 och man har riktigt tur så kan han vakna vid halv 7 men de händer inte så ofta längre. MEN HALV 8 ? :O det tackar jag för min älskade son <3

Idag ser det ut att bli riktigt fin väder solen skiner och iofs är det bara 14 grader varmt. Men solen är framme och det tycker jag är huvudsaken iaf . Vi har inga större planer jag och Wiggo kanske ska gå till en lekpark och busa lite och sedan ta sig en lång promenad för att bränna lite hull på rumpan ;)
Haha ! Nej nu får det vara nog , jag ska sätta på ugnen så jag kan göra lite baguetter sen koka lite ägg också , mumsigt !
Ska se om jag får något liv ifrån Anton han verkar helt utslagen.

vi hörs sen ! :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Jag tycker inte att du ska skriva dumma saker om din sons pappa. Tänk när Wiggo blir större och läser det. Hans farmor kanske också läser det och då blir hon säkert ledsen

Kommentera inlägget här :