God morgon!

publicerat i Allmänt;
Idag så vaknade Wiggo kl 6 då Anton gick upp han är iväg och jobbar idag. Anton tog med sig Wiggo upp och jag fick ligga kvar i sängen till kvart i 7 , det tackar man så mycket för .  Idag ska Wiggo iväg till dagmamma de ska iväg och dansa. ;P så jag ska lämna Wiggo vid busshållsplatsen runt 9 för de ska åka buss till Mesta .
Idag vet jag inte alls jag ska hem efter jag lämnat Wiggo iaf då tänkte jag lägga mig en stund och sova lite till jag är helt slut sen så ska jag faktiskt städa hela lägenheten , har inte gjort den ordentligt rent ( tvättat golvet o sånt  ) på flera veckor nu dock står alltid  dammsugaren framme eftersom en viss herre alltid lyckas med nåt ;P

Men nu ska jag byta rumpan på Wiggo sedan slänga på honom lite kläder . Vi får höras senare !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jaa, han har blivit hur stor som helst jag hinner ju inte med!haha

Kommentera inlägget här :