God morgon ' sommar lov.

publicerat i Allmänt;
äntligen sommarlov, snart snart. ;D
Ska snart iväg till skolan få betygen och sedan åka hem igen, ska möta upp Rasmus någonstans så vi kan gå tillsammans till aulan där vi ska vara. Sen så ska jag hem direkt , rensa lite här o skriva en handlingslista på all mat som ska köpas & sedan måste jag en sväng ner på stan för at köpa något till Rebecka tills imorgon men vad ? hjälp mig vad ska man köpa i student present ?

Idag ja då slutar jag skolan men vet inte alls vad jag ska göra , känner inte för att dricka iaf för det ska jag göra imorgon.
Och jag vet inte alls hur jag ska hinna med allt. Ikväll ?  jag vet inte alls vad som händer vet bara att det är Tobbes helg och att han ska ha Wiggo så får väl se vad jag ska hitta på men de blir en tidig kväll ska upp tidigt imorgon o fixa mig för att åka till rebecka och skrika på henne när hon går ut ;P sedan om jag hinner så kanske jag ska till Anton innan och gratta honom, vi får väl se hur det blir.

Men nu vet jag att jag ska till skolan snart & jag hoppas ni får det bra. ÄNTLIGEN SOMMARLOV !

Kommentera inlägget här :