God morgon tisdag.

publicerat i Allmänt;
Det känns som det fortfarande är helg och att skolan börjar imorgon eller något. När det är lov och sånt glömmer jag totalt bort vilken dag det är och  vilket datum , jag hänger inte riktigt med i svängarna jag hoppas att jag har rätt och att det är tisdag idag :P Vi vaknade halv 7 sedan lekte Wiggo lite med sina bilar och jag råkade somna till i soffan en stund men Wiggo väckte mig sen. Nu så har vi borstat tänderna och jag har färgat mina ögonbrytt, fixat tvätten och slängt in en ny . Snart så ska jag nog hoppa in i duschen om en viss herre tillåter det , sen lite senare så ska jag och min kära bästa vän Rebecka iväg och sola . Sen ikväll så är det kanske speedway men vi får se för det är enda borta i Motala.
nej nu så ska vi fortsätta titta på björnesmagasin.




( God morgon )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

HEj!

Jag måste bara få säga: jag läser din blogg ofta och tycker den är väldigt intressant. Måste också säga att din lille son kanske är den absolut gulligaste ungen jag någonsin sett. Helt sjukt söt mitt sitt krulliga hår och stora ögon.



You rock!

Kram,

Sandra

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar ; - tack så hemskt mycket, de värmer i hela kroppen när du säger sådär :)

kram bea!

3:e kommentar, skriven , av emma:

så söt han är!

Kommentera inlägget här :