kväller'

publicerat i Allmänt;
Nu så ligger Wiggo i sängen men han verkar inte vilja sova som vanligt , han är jätte jobbig nu för tiden att få och somna.
Idag så har vi träffat min kusin Frida vi gick till vilsta och la oss en stund i solen till alla molnen kom fram då gick vi hemåt.  Sen har jag & Wiggo legat och glott på TV för vi båda är jätte slöa, sen lagade vi lite mat det blev kyckling och ris med bearnesesås ( stavning ?) gott var det och Wiggo smällde i sig två portioner . :) Nu sitter jag här och kollar på TV det är simpsons just nu sen vet jag inte vad det är för nåt.

Ska lägga mig tidigt ikväll för att jag inte ska vara så himla slö och trött imorgon bitti . Wiggo ska till dagmamman imorgon de ska åka till mesta och dansa sa hon , haha de skulle jag vilja se ;P nej nu ska jag ta ett snack med min son innan han river hela sovrummet .

Kommentera inlägget här :